ВИМОГИ ТА
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
Оцінювання буде здійснюватися за
5-ти бальною системою оцінювання. Максимальна кількість балів - 35.
-
у веб-квесті
повинен бути присутній мотиваційний аспект, що дозволяє учням зберігати
зацікавленість до виконуваної роботи впродовж усіх її етапів. Таким аспектом
може бути заплутаний сюжет, загадка, детектив, пошук «скарбів» або яка-небудь
інша діяльність у формі гри;
-
веб-квест містить
матеріали, що відповідають віковій категорії і здібностям цільової аудиторії;
-
виконання завдання
веб-квесту передбачає спільну діяльність усіх учасників;
-
використовуються
матеріали в різноманітних форматах мультимедіа - фотографії, карти, анімація,
хмари тегів, відео і звук тощо;
-
платформа
веб-квесту проста і зручна у використанні. Навігація по розділах веб–квесту
інтуїтивно зрозуміла, користувачі мають можливість легко переходити з одного
розділу (сторінки) до іншого;
-
веб-квест розроблено
з урахуванням можливості його інтеграції з іншими видами навчальних матеріалів
у темі, що вивчається;
-
веб-квест містить
вбудований механізм оцінки. Оцінка дає учасникам орієнтир на те, яким чином
робота повинна бути виконана;
веб-квест містить календар подій та
кроки реалізації, які включають результати діяльності учасників.
Комментариев нет:
Отправить комментарий