Критерії оцінювання


ВИМОГИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

Оцінювання буде здійснюватися за 5-ти бальною системою оцінювання. Максимальна кількість балів -  35.

-         у веб-квесті повинен бути присутній мотиваційний аспект, що дозволяє учням зберігати зацікавленість до виконуваної роботи впродовж усіх її етапів. Таким аспектом може бути заплутаний сюжет, загадка, детектив, пошук «скарбів» або яка-небудь інша діяльність у формі гри;
-         веб-квест містить матеріали, що відповідають віковій категорії і здібностям цільової аудиторії;
-         виконання завдання веб-квесту передбачає спільну діяльність усіх учасників;
-         використовуються матеріали в різноманітних форматах мультимедіа - фотографії, карти, анімація, хмари тегів, відео і звук тощо;
-         платформа веб-квесту проста і зручна у використанні. Навігація по розділах веб–квесту інтуїтивно зрозуміла, користувачі мають можливість легко переходити з одного розділу (сторінки) до іншого;
-         веб-квест розроблено з урахуванням можливості його інтеграції з іншими видами навчальних матеріалів у темі, що вивчається;
-         веб-квест містить вбудований механізм оцінки. Оцінка дає учасникам орієнтир на те, яким чином робота повинна бути виконана;
веб-квест містить календар подій  та кроки реалізації, які включають результати діяльності учасників.

Комментариев нет:

Отправка комментария